قالب های فارسی وردپرس 37

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 37

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

راهنمای عوامل رتبه بندی گوگل – بخش نهم: لینک های خروجی

در بخش هشتم در مورد لینک های درونی و در ضمن بهترین گذرگاه برای استفاده از لنگر متن صحبت کردیم و در این بخش شما را با لینک های خروجی از سایت و تاثیر آن ها بر سئو سایت آشنا می کنیم. نکاتی در زیر آورده شده که رعایت آنها در لینک های خارجی می تواند شما را در امر سئو سایت مدد نمایید.
۱- یک لینک خروجی یک امتیاز مثبت برای سایت شما می باشد و مایه افزایش نیرو و اعتماد کاربران نسبت به سایت شما شود. کوشش نمایید از کلماتی همچون "اینجا" در لنگر متن خویش برای لینک ها استفاده نکنید.

۲- کوشش نمایید از لینک های خروجی محدود در سایت خود کاربرد نمایید.

۳- لینک کردن به سایت های مرجع: تنظیمات سئو وردپرس وب سایت خود می توانید به سایت های مرجع لینک دهید که این کار مایه افزایش اعتماد کاربران نسبت به سایت شما می گردد.

۴- تارنما هایی که به سمت آن ها لینک می دهید باید از دسته تارنما های باکیفیت و دارای رتبه خوب باشند.

۵- در لینک دهی باید به گونه ای عمل نمایید که از مجازات شدن بدست گوگل بازدارندگی شود. پس اگر شما به طور منظم این پیشه را انجام ندهید، بدست گوگل جریمه می شوید.

۶- لینک های خروجی یک سیگنال اعتماد می باشند. بیان منبع در آخر تحقیقات و مقالات خود، اعتماد کاربران را نسبت به سایت شما جلب می کند. بعد اعتماد کاربران به شما، اعتماد موتورهای جستجو به شما است.

۷- لینک های شکسته چه درونی و چه خارجی می تواند نشانه ای از یک سایت ناتوان باشد. پس پیش از انتشار مطالب واقعیت لینک ها را بررسی نمایید.

۸- در لینک های خروجی خویش از متا تگ nofollow استفاده کنید که مطابق با بهترین عمل نزد گوگل است. در همگی لینک های خروجی سایت خود از این متا تگ کاربرد نمایید که رتبه آن سایت تاثیری بر روی سایت شما نگذارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.